tiistai 26. huhtikuuta 2016

25.4-26.4


Alkuviikkona olen ollut noin 95% Nuprintin puolella. Näinä parina päivänä olen auttanut siirtämään hyllyjä, joissa on jonkinmoisia rullia, kantamaan mustesankoja ja laittamaan niihin etikettejä. Olen järjestellyt paljon mustesankoja eli kantanut niitä paikasta toiseen. Vaikka yksi sanko ei hirveän paljon paina, ovat nämä päivät olleet uuvuttavimpia, sillä olen joutunut myös kävelemään ja seisomaan paljon. Ja nämä edellä mainitsemani rullat olivat suhteellisen painavia kokoonsa nähden. Olen myös joissakin väleissä auttanut yhtä Soapboxin työntekijää asettamaan jos jonkimoista tarraa. Kuten esimerkiksi Nuprintin pukuhuoneen penkit haluttiin värjätä vihreäksi, joten leikkasimme ja asetimme penkin päälle tarraa isosta, vihreästä, tarrapintaisesta rullasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti